Friday, December 13, 2013

Statik - Anak Johor


oh,
dengan izin Tuhan 
jalan seiringan
ditanah teguh bermaruah
salam sejahtera pada semua saudaraku
kibarkan panji kebesaranmu

oh, 
doa kesyukuran
laungan selatan
bebas merdeka selamanya
ingatilah pengorbanan pejuang silammu
kibarkan panji kebesaranmu

ayuh kawanku!
ini masanya
teguhkan semangatmu
dan jangan kita berpaling

jeritkanlah dari hati
jiwa kita yang berani
aku anak JOHOR!
aku anak JOHOR!

majulah generasiku
semangat merah dan biru
aku anak JOHOR!
aku anak JOHOR!

majulah generasiku
oh, luaskan kuasamu
aku anak JOHOR!
aku anak JOHOR!

majulah generasiku
oh, luaskan kuasamu
aku anak JOHOR!
Allah selamatkan Sultan!

lagu: Haziq
lirik: Haziq

 

1 comment:

  1. "bantingtravel.blogspot.com
    Cuti-cuti Malaysia in Banting, introducing about Banting attraction and nice restaurant"

    ReplyDelete