Wednesday, October 5, 2011

Pesta Konvo UUM...



At last, aku berjaya jugak curi masa untuk berblogging... Al-maklumlah, malam2 macam ni, aktiviti pun agak terbatas... Roomate aku pun entah ke mana... Tak apalah, syok jugak berblogging sambil layan lagu Jaane Nahin Denge Tujhe...

Hari ini (05/10/2011), BUNKFACE datang UUM sempena dengan Pesta Konvokesyen UUM... Persoalannya sekarang ni, kenapa aku duduk kat dalam bilik berblogging...? Kenapa aku x join dorang tengok Bunkface...? Alasan aku tersangatlah mudah... Aku x ada kawan nak pergi... Dorang semua busy... Nak buat online kuizlah, nak study sebab esok ada kuizlah, bla bla bla...

Bunkface

So, aku nak cerita lebih-lebih pun, bukannya aku tau apa yang havocnya show to... Kawan aku yang pergi tegok show Bunkface cakap yang show depa ni agak kureng... Mungkin bukan jiwa dia kut muzik-muzik macam tu... Tu yang die cakap kureng tu...



Btw, HUJAN pun ada datang gak masa hari perasmian Pesta Konvo... Yang ni aku pergi tengok... Not badlah... Just port dia yang tak berapa nak syiok... Dah rupa kugiran untuk kenduri kawin dengan kanopi bagai... Kalau agak-agak nak tegok show Hujan, bolehlah ke sini ---> http://www.youtube.com/watch?v=B-J8RmXPj4w... kat situ ada banyak lagi link-link lain...



Gambar time show Hujan

Time show Tomok, Daniel & Haziq kelmarin pun aku dengar ramai orang tengok... Aku x pergi sebab aku ada discussion & aku pun memang x minat dengan dorang...

So, kesimpulannya, Pesta Konvo tahun ni tak berjaya untuk menarik perhatian aku... Good luck untuk next year punya pesta konvo...



No comments:

Post a Comment