Wednesday, September 4, 2013

5forty2 - Maafkan Kami



(Chorus)
Maafkan Kami, Maafkan Kami
Maafkan Kami, Maafkan Kami
Maafkan Kami, tak bisu lagi
Maafkan Kami, tak buta lagi
Maafkan Kami, tak pekak lagi
I say sorry, Maafkan Kami

(Orfeus)
Maafkan kami, tiga bujang terlajak
Niat kami ikhlas, sumpah tak buat lawak
Saya dah boleh nampak, bukan lagi buta
Saya memang bodoh, tapi tu dulu punya cerita

(DMent)
Walau tak cerdik mana, tapi sekarang saya sedar
Harap suara sumbang saya awak boleh dengar
Sedap tak sedap, saya bukan penyanyi
Maafkan kami, janji tak buat lagi

(Phonic)
Kali ni je, percayalah kami ikhlas
Mintak maaf ye, jangan awak panas-panas
Maafkan kami, tiga bujang terlajak
Cakap je ok, saya bukan lagi pekak

(Orfeus)
Tak berniat macam tu ni semua tak sengaja
Buta, bisu, pekak sebab kena panahan cinta
Kalau taknak maafkan, kami nak terjun laut
Biar ikan jaws makan hati kami yang dah hanyut

(Chorus)
Maafkan Kami, Maafkan Kami
Maafkan Kami, Maafkan Kami
Maafkan Kami, tak bisu lagi
Maafkan Kami, tak buta lagi
Maafkan Kami, tak pekak lagi
I say sorry, Maafkan Kami

(Outro)

Maafkan Kami

No comments:

Post a Comment