Thursday, September 5, 2013

Statik - Cherita Kita

Live di X-gig Seremban
 
 
 
 
Suatu masa dulu
Oh kita berdua diperhatikan
Oleh teman-teman mu
 
Hanya Tuhan yang satu
Oh yang Maha Mengetahui
Apa yang terkandung di hati
 
Suatu masa dulu
Oh kita berdua memendam
Rasa yang sehangat mentari
 
Hanya Tuhan yang satu
Yang Maha Mengetahui
Apa yang telah terjadi
 
Dan oh tak mungkin dia milikimu
Dan aku miliknya
Sampai bilakah kita
Harus bersandiwara
 
Kau masih lagi ku cinta
Dan aku kau sayang
 
Oh dan mungkin tibalah masanya
Kita berasyik asmara
Endahkan semua yang lama
Ini masa untuk kita
Dan biar aku milikimu
Dan aku milik cahaya
 
Suatu masa dulu
Kita berdua diperhatikan
Oleh teman-teman mu
 
Hanya Tuhan yang satu
Yang Maha Mengetahui
Apa yang terkandung di hati
Suatu masa dulu
 
Dan oh tak mungkin dia milikimu
Dan aku miliknya
Sampai bilakah kita
Harus bersandiwara
 
Kau masih lagi ku cinta
Dan aku kau sayang
 
Oh dan mungkin tibalah masanya
Kita berasyik asmara
Endahkan semua yang lama
Ini masa untuk kita
Dan biar aku milikimu
Dan aku milik cahaya
 
Dan biar aku milikimu
Dan aku milik cahaya


No comments:

Post a Comment