Wednesday, September 4, 2013

5forty2 - Supra



(Phonic)
First time jumpa dah terus aku gilai
Termimpi-mimpi sampai Tanah Besar ku cari
S didepan model yang sungguh menawan
Siapa yang merasa bisa jadi tawanan
Dibelai rapi bagaikan perempuan simpanan
Depan kawan tayang sayang bagai tayangan
Pecah panggung pastu ramai meminati
Gah jalan bersama, ramai yang iri hati
Orang Melayu suka dengki tak aku peduli
Kitorang cam pepatah merpati dua sejoli
Ngan dia tak pandang SB ngan Gucci
Setinggi langit rasa yang aku rasai
Susah nak dapat bukan stock murah-murah
Potongan menarik tokey berlian pun gundah
Bukan Sheena tapi Supra namanya
Tapi wajar ke berhabis duit tuk dia?

(Chorus)
Kemana pergi Supra ku cari
Kehujung dunia Supra ku gali
Pandangan luaran tak aku peduli
Yang penting Supra bertakhta dihati

(CypherDefect)
Biar papa asalkan kau bergaya
Duit takde janji pakai cam orang kaya
Dengan Supra meluncur atas jalan-raya
Takpe der, tu baru cara cam playa
Tu katanya, riuh heboh sampai Jepun
Padahal dok bising pasal kasut je pun
Punya dok tayang dari malam sampai pagi
Janji dia seronok puaskan hati
Hati-hati beli jangan sampai kau rugi
Rugi apa? Rugi sebab takde simpanan diri
Riak dengan barang dunia kau bajet gempak
Silap jalan, boleh pulak kau kena rompak
Adoi mak, menyesal sebab kena rembat
Terus merana sebab nak rasa hebat
Aku cakap, pesan dalam ini rhyme
Coz we don't want banana fruit two time

(Chorus)
Kemana pergi Supra ku cari
Kehujung dunia Supra ku gali
Pandangan luaran tak aku peduli

Yang penting Supra bertakhta dihati

No comments:

Post a Comment